我的網誌清單

2016年7月8日星期五

窮到燶...

窮到燶...繼續買匯豐
@46.45

32 則留言:

  1. 我都窮左好耐-)
    收息收到腳軟⋯⋯

    回覆刪除
  2. 我賣左,咁我咪已經脫離左窮既行列羅....哈哈

    回覆刪除
  3. Rexh 兄,你就享受緊有錢人生活啦!^_^

    回覆刪除
  4. 我1/3收入是HSBC股息,一於和滙豐共進退,永不投降!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔同意, 滙豐唔係永恆不朽. 世界不停在變, 我地要審時度勢.

      刪除
    2. 投資...每個人嘅方法都不同,但目標是一樣的....為未來,路是不同,但目的地是一致的。^_^

      刪除
    3. 唔好意思,開頭我以為係你寫,所以先回覆一下,原來係你讀者寫的,SORRY

      刪除
  5. 我重麻煩,重貨,成本過$60,仍靠佢股息維生

    回覆刪除
  6. 滙豐回購股票注消,公司豈不是愈來愈少,Thank you.

    回覆刪除