我的網誌清單

2017年8月3日星期四

跑步與投資

由今年3月初開始步行,4月初急步行,5月緩步跑至現在,
初初是想跑快些及完成時間短些,但原來抱著這樣想法,
自己會失去跑步的興趣,現在是想跑遠些、跑耐些、看多些......像投資一樣!

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 跟你的滙豐一樣,唔需要快,慢慢來便可。

      刪除
    2. 但我還覺滙豐太快,再慢D好D。^_^

      刪除
  2. 跑步同投資真的有很多相似之處,跑者各有起點、目標及終點;大家不同pacing 但都是一歩歩向自己的目標邁進

    回覆刪除
  3. 加油,一步一步咁走,身體的耐力便在不知不覺間增強

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得耐力、毅力、意志力都有所增強。

      刪除
  4. 資投兄,小股民都係長跑友嘻嘻~最緊要放輕鬆跑,唔駛太在意速度完成時間,一路跑一路睇風景,讓身體適應,自然愈跑愈有感覺,到時想跑得唔好都難!

    回覆刪除
  5. 祝資頭兄今年「息隨尊便」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝..多謝。我都祝千萬兄「千倉百好」。

      刪除
  6. 祝師兄狗仔年 吉星高照 身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝。我都祝 Y ST兄「豐衣足食」。

      刪除
  7. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  8. 我都係長跑愛好者,加油

    回覆刪除
  9. 幾時重出江湖,多寫一点瑣事,大家都很期待!路人丙

    回覆刪除
  10. 2021年4月1日仍在看。:)

    回覆刪除