我的網誌清單

2014年1月10日星期五

量地的日子來臨

今天正式進入量地的日子, 回想當年也發生過同樣事情,心裡總會忐忑不安,前路茫茫感覺甚為強烈. 但今次的情況有點不同,因為吸取過往經驗後,懂得為將來打算,學懂財務自由的重要性. 反而心情有點兒興奮,這段時間會稍作休息,陪伴侶去吓旅行. 再想想要走什麼的路,但財務自由這條路必定要走下去的. 希望盡快達到財務自由,財務自由我哋嚟啦~

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 飛兄, 可唔可以講下呢次財務自由預演因由..同埋有咩PLANNING??

      刪除
    2. 其實沒有什麼計劃,工作早在上年8月已辭職,只是拖拖拉拉攪到今年1月,而我工作上從來都是遇到不值得幫的老細,所以就唯有離開,最後找對了財務自由正確路向,就堅持踏上這條路.....一步步靠近它.記住..係按部就班...很孤獨..好沉悶咁一步步走下去的.

      刪除
  2. 加油呀,重整旗鼓再上路。

    回覆刪除
  3. 休息吓先,過咗年再找工作。

    回覆刪除
  4. 明天會更好, 起碼我地開展了財務自由大計

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊!!好在及早明白財務自由的重要性!!^_^

      刪除
  5. 財務自由,就係預備有咁既一日
    財務自由之後,量地應有唔同感覺

    回覆刪除